editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

ledig .

Kategori: Allmänt

sådär.. har setat hela morgonen och skrivit ett CV..
För jag ska på jobbcoachmöte om några timmar..
Sedan är det dags att jobba igen..
Jag håller tummarna för att en viss person är där!! ^^ SNÄLLA; SNÄLLA; SNÄÄÄÄÄLLA!! ^^

iaf..
Tro det eller ej..
Men imorgon jobbar jag min 16:de dag i rad! Och efter det är jag ledig 1 dag!! :D wiihhoooouuuw! undra vad jag ska göra då? ^^ känns lyxigt på något vis att vara ledig så länge..


nu ska jag gräva ned mig i sängen med några avsnitt av C/O segemyhr..
det är verkligen Bäst^^

puss puss!

Kommentarer

  • Marika säger:

    Snygg skylt!

    2010-08-27 | 14:16:47
  • edit säger:

    haha tack^^ jag gjorde mitt bästa^^

    2010-08-27 | 14:22:53
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: