editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

låt mig förklara..

Kategori: Allmänt

nu är mina 16 arbetsdagar i rad avklarade..
Blev en arbetsdag 11-22.15..

Låt mig förklara!
En arbetsplats får inte låta sina anställda jobba mer än typ 11 dagar i sträck.. Och man får inte jobba i över 10 timmar i sträck eller vad det är.. Och man måste ha si och så mkt sömn mellan passen!

Jag kan medge att det kanske inte stämmer riktigt i mitt fall..
och det beror inte direkt på att jag ligger på ett Schema som ser ut så! OOOHHH NEEEJ!! inte en chans..
Jag har några få tider i veckan på mitt schema..
Men eftersom att jag är timmanställd så betyder det att det skickas ut tider via sms, de ringer i sista sekund och behöver någon som jobbar, man byter tider med någon  och så vidare, och så vidare..
Jag tar på mig alla möjligheter som finns att få jobba!! för jag gillar mitt jobb och behöver verkligen pengarna.. Därför har jag även nu fått möjligheten att jobba på fler avdelningar.. Vilket jag ser som ett lyckorus!!

För er som oroar er.. Jag komnmer inte bli någon arbetsnarkoman.. För det skulle jag aldrig palla.. Jag är bara glad över att det går bra för mig..och utnyttjar varje litet tillfälle.. För vem vet.. Någon vecka kanske jag bara får typ jobba 10 timmar!!

Nu ska jag sova och sedan njuta av min lediga dag imorgon! den ska förhoppningsvis tillbringas med min ÄLSKADE mamma! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: