editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

en vanlig lördag!

Kategori: Allmänt

sent igår.. Killarna var väl hemma typ halv 4! Jag försökte hålla mig vaken genom att kolla på JFK men lyckades precis somna innan de ringde!

Nåväl..

Har ni sett det nya?
Ni vet förut för ett tag sen så satte ju alla partillejohnnysar toffsar runt benen för att hålla in byxorna!!
Nu är det små hårklämmor som gäller!!!
HAHA!
Helt sjukt vad killar kan hitta på med de kvinnliga tingen!

Var och grattade min älskade mamma som fyllde 40 år (!) i Torsdags och sov över där! Sen igår så gick jag på stan med världens bästa Jenny:) Hon fick mig att shoppa upp ALLA mina pengar!!

Men nu ska Pengarna sparas!! För nu jävlar längtar jag till 2011!!! Det kommer Bli BÄST!!
jobba några timmar idag.. sedan hem till Elias!

Puss hejs!!!
btw så har min Elvisklocka kommit!! Love It!! :D

Kommentarer

  • Jempan säger:

    Hahaha, neeeej, det var ju bra tjejer du köpte raring :D Blev lampan bra? <3

    2010-08-22 | 09:32:01
    Bloggadress: http://jempan.se

Kommentera inlägget här: