editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

en klok kund

Kategori: Allmänt

Stog och pratade med Shanna om hennes 30 års Kris när en kund kommer och blior med i samtalet.. Han sa några kloka ord som Jag och Shanna gillade Skarpt!!

De Perioderna som inte är en Kris. De är bara Svackor!

Jag förstod verkligen precis hur han menade!!

Kanske inte ett sådant bra motto för att Peppa någon.. Men ändå...

Nu ska jag fortsätta jobba sista 40 minuterarna.. Tur att jenny sitter mittemot så atrt jag har bra utsikt:) hihi^^ Puss!! Längtar tills FREDAG bby!!! <3



Kommentarer

  • Jempan säger:

    HAHAHAHA, jag kunde väl tro att den rosa med hästen på förr dig i smaken, raring ;) Eller vilken som av de rosa :D

    Själv gillar jag dykaren som egentligen är en polis!

    BRA UTSIKT! Jag dör!!! haahaha

    _Ska bli så himla kul imorgon gulle! Vet inte om du jobbar idag, men annars rings vi imorgon. Vi kanske kan sikta in oss på 11tiden or something!

    PUSS<3<3

    2010-08-19 | 06:59:19
    Bloggadress: http://jempan.se

Kommentera inlägget här: