editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Eira & Coopianer!

Kategori: Allmänt

Inflyttningsfesten igår blev helt okej trots måånga återbud..
Eira och jag satt och mös innan gänget stormade in!
Elias, Samuel, Micke och björn..
Sen kom Chris och Jenny..
Och senare spenderades kvällen/natten med Jonas och My sexy sweet JerryBoy ;)

Vi drog upp på stan precis när jonas tatt av sig skorna och resten av gänget hade kommit ut ur garderoben efter att ha förlorat på Twister mot min bästa Lundbebis!!
Mot Satins uteservering där vi träffa Albin och nån brud som kört ChattRoulette med ashton kutcher
 och Demi Moore!! Skoja inte!! Helt sjukt!!

Träffade även på massa annat folk och sanne såklart;)
Det blev satin!

Växlade mellan de 2 dansgolven tillsammans med de 2 puckona!! :P HAHAH!!!
Sen skulle jag på Toa och märker att jag är halvvägs påväg hem!! :O
Så jag får skicka sms till jonas och Jerry och säga förlåt för att jag inte sa hejdå.. Och att jag gick för att jag ska upp och jobba!! :P
hmm;O¨
Vaknade upp i sängen nyss. med en oöppnad påse från max med hamburgare, pommes och lökringar!! :O HAHHA!! Slängde den!! XD

här kommer lite bilder från förfesten hos mig!!
Lite väg nyktert får jag lov att säga^^


tack älskade vänner!
Ni betyder<3

Nu är det inget snack om saken!!
Dags att dra sig mot jobbet!!!
Bye bye!

Kommentarer

  • Jempan säger:

    Tack för en bra förfest :D Synd att jag inte kunde hänga med ut, men hoppas att ni hade kul!!

    2010-08-08 | 13:49:45
    Bloggadress: http://jempan.se

Kommentera inlägget här: