editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

bingo!!!! NOT

Kategori: Allmänt

Jag förstår egentligen inte hur alla människor kan bli så gamla som dom flesta faktiskt blir! Iaf inte dem som Sitter bänkade framför Tv:n på söndagar och ser på BINGO LOTTO!

Jag och Shanna beslutade oss för att köpa en varsin lott.. Sagt och gjort.. Efter jobbet drog vi hem till mig och visst var vi taggade!!
Berädda på att vinna en miljon och skita i att gå till jobbet dagen där på..

Men faaan vad fort det går..
Man hinner ju inte med att sätta utt markeringar innan de säger nästa nummer.. Och när man halkat efter 5 numer och stressar sig ikapp så upptäcker man att man spelar på fel biongobricka.. Och det bli pause. Vi tar Pause och går frånb tv:n.. Och då¨efter typ 3 sek så börjar det igen och man ligger efter!!

Asså jag höll på att få en hjärtatack av stress!! Seriöst!! Fattar inte hur gammlingarnas hjärtan klarar av den där pressen med att spela bingolotto!! :O
Nu är jag skjuuuuuukt sinnesjuuuukt trött!!
Jobbar 16 dagar i rad innan jag har 1 dag ledigt:O
Är det verkligen värt det?
Jag orkar fan inte mer!!
Och det ska tvättas, diskas, betalas räkningar och städas när man kommer hem.. :O ÅÅÅHHH!!
Jag är HEEELT sjut!! Nu ska jag lägga mig i sängen och DÖÖÖ!!!
DÖ!

hejdå!

Kommentarer

  • Mica säger:

    Hahaha;D kanske var bra att vi sket i att köpa bingolott denna vecka då...Kul att dö på kuppen! Nej, tacka vet jag Loket...han tog det så lugnt och fint så:P

    2010-08-18 | 13:34:31
    Bloggadress: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här: