editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Tonight's gonna be a good night!

Kategori: Allmänt

Utgången igår vart sjuuukt underbar! kändes som jag verkligen behövde det där! Den galen utekväll med de bästa pojkarna i stan!
Åkte till Elias typ 9 igår. där var Marika och Liv och typ 6-8 killar.. kände bara igen sebbe och Elias btw.. sen drog Liv och Marika.. Så jag satt och Öla med några pojkar medan 3 av dom badade i Elias badkar:P HAHA. sen drog ena hälften till strömpis.. björn kom, pimplade i sig en vinare på max 20 min! XD Sköning.. sen drog jag, björn, micke och Elias till Strömpis där vi mötte upp Jerry!! sen tillbringades kvällen/natten på Örebros trängsta dansgolv! HAHA!! Stööört!! Aja! underbar kväll iaf!! tack Killar!! <3 här kommer några bilder!!  

badning pågår med tända ljus och grejer!! XD

Elias!! kommer saknas när den jäveln luffar runt i Världen i 3 månader!! :S (så jävla Avis).

äre fest eller?

björn efter en vinare och 1 paket Dextro!


Äre påsk så är det!!

PissPause!

träffade min lilla Carro Och Stina:D

TAAAAAACK Killar för en Asbra kväll!!!!

här är lite andra bilder från de senaste dagarna!


TjejMys hemma hos johanna:D
Jag,Johanna, Malin, Sandra, Lollo, Natta, Julia och Anna:D

Johanna och Sandra! tävlar om vem som kan tjocka i sig mest:P

Myyys med Eira och johanna!! De hade gjort Påskfrukost åt mig:P

lunch på saigon!:D

min älskade Johanna har fått körkort!

Massa mys hemma hos mamma och micke:D


Jag har ju fan glömt att erätta för er att JAG HAR KLARAT TEORIN!!!! WOHHHOOOUUUUWW!!! 61poäng av 65! på första föröket!!! inte dåligt!!! nu väntar jag ara på att få köra upp om typ 3 veckor!
SEN HAR JAG KÖRKORT!!

några teneriffakort får avslute detta inlägg!




puss hej<3

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Åhhh, vad kuuul ni verkar ha haft det :D!

    Själv har jag sovit typ 11 timmar. Väldigt välbehvligt.



    Men jag måste fråga... skickade du ett sms till mig tidigt i morse? För om du har gjort det har jag råkat radera det i sömnen. Och om du INTE har skickat ett sms så har jag DRÖMT det och att du skrev "håller redan på att taggar inför ikväll. Ska bli så jävla kul! Jag dricker öl!"



    HAAAHAHAAAA

    2010-04-03 | 13:31:37
    Bloggadress: http://jempan.se
  • Johanna appeluist säger:

    ÅHHHHHHHHHHH TENERIFFFA <333333333333333333



    MIN ÄLSKADE JOHANNA <3

    2010-04-03 | 23:44:17
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se

Kommentera inlägget här: