editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

UMEÅ

Kategori: Allmänt

Sitter uppe i UMEÅ nu med min lilla Madde!!!
vi gick vidare till dag 2 och 3 från 70 sökande - 36.. Vi är sååå Gryyyymma!!!
Idag har det inte gått lika bra om man söger så..
Har haft dans audition som inte gick så bra.. sen hade vi teateraudition.. StageFight. askul men svårt att visa vad man kan.. OCh sen hade vi dans och ensambel samtidigt som gick HELT åt skogen!! fick black out och glömde både bort att dansa och att sjunga!!:O
imorrn har vi intervjuer sen blir det tåget hem..
OCh föresten...
Jag missade ju tåget när jag skulle hit till Umeå i torsdags kväll.. Hade tatt fel på tiden 10 minuter.. Så fick slänga mig i en taxi som körde 160 på motorvägen till Västerås 1500 .. Han var så otroligt underbar.. Och sen hann jag PRECIS med tåget därifrån...
Och tack familjen appelqvist som ALLTID ställer upp...
Nu är nog min resa slut här...
det är 300 sökande var av 12 killar och 12 tjejer går vidare och blir antagna på denna fantastiska skola!
men jag är otroligt stolt över min insats och jag har gjort det bästa jag kunnat!!!
Har varit en fantastisk helg!!
Hoppas ni har det bra ni som sitter 100 mil söderut:P
här är det snö btw... :O helt sjukt..
hihi.. nu ska jag träffa sandra lite.. och sen blir det filmkväll ikväll och massa sång och mys ed ett härligt gäng:)
puss puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: