editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

SE UPP FÖR HÄR KOMMER JAG!!

Kategori: Allmänt

SE UPP FÖR HÄR KOMMER JAG!!!!!
nu får ni se upp ute på vägarna för EDITJOHANNA Har nyss fått KÖRKORT!!!!!
Dett är HELT SJUK!!!!!
HHHHHHEEEEEEELT SJJUUUUUUUUKT!!!!
nu ska jag dra till Fellingsbro och Hämta min bil!!!
min älskade bil som bara stått och väntat så vackert på mig!!!!

WIIIHUUUUUOOOWW!!

Detta är det bästa som någonsin har hänt mig!!!!
obeskrivlig känsla!!!

Jag är SÅÅÅÅÅ LYCKLIG!!! <3

Kommentarer

  • Jenny säger:

    VA?!!? Har itne fått ditt sms..:(

    men... GRAAAAAATTTTIIIIISSSSSSS!!!!!!!

    DU ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTT! <3<3 Im sooo proud of you!:D Det här MÅSTE firas, raring! Är jätteglad för din skull, puss!

    2010-04-13 | 12:50:34
    Bloggadress: http://jempan.se
  • Anonym säger:

    DU är riktigt duktig johanna! Grattis igen :D kramar

    2010-04-14 | 10:56:53
    Bloggadress: http://jennnygustavsson.blogg.se/
  • Lotta säger:

    Vad är det för en som inte kan släppa dig som kommenterat så fult i din BDB. Undrar vad den personen är så rädd för.....? sig själv antar jag och att du är så stark och visar att du gått vidare. Han/hon har ju uppenbarligen inte släppt dig utan följer dig vad du gör, märkligt eller inte? Hoppas det gick bra i Umeå. Kram

    2010-04-17 | 09:03:16

Kommentera inlägget här: