editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

oacceptabel lathet!

Kategori: Allmänt

som att man ska tugga nikotintuggummi för att man är så jävla rädd för att bli rökberoende!

nu går jag under jorden!
för jag orkar inte.. mår så himla dåligt just nu..
detta är sinnessjukt!
helt och hållet helt oacceptabelt.
att man lixom ingenting tar för sig och gör för att så fort man tänker på allt man måste göra så får man hjärtklappning och ett förbannat jävla omänskligt tryck över bröstet!

finns det någon som vet hur jag känner?
för jag känner mig som en jävla töntig hyptrokondiker som inbillar mig fast jag har så ont så jag gråter..
är helt utmattad och kan bara ligga i sängen och vila, vila och vila, men då blir jag ändå stressad, för där borde jag ju inte ligga, jag har viktigare saker att göra!

Finns det någon med samma problem?


Johan får mig att tänka på annat. för han har ingen koppling till varken skolan eller jobbet. Jag kan bara finnas. ligga på hans arm och blunda och bara finnas till. utan krav. jag kan ligga där och vara hur tråkig som helst. och ändå får han mig att skratta! <3

Jag skulle ha sökt en musikalskola till.. bjärnum. men jag känner att jag inte orkar det.. faaan.

nu ska jag krypa ned i sängen igen och lyssna på mina hjärtslag och njuta av min förbannade tinitus som växer sig fram mer och mer...


sorry, detta blev ett klaginlägg.. men ni får överleva! då slipper ni höra mig gå runt och pratklaga iaf (:
ni blir det en kopp varmt te!

Kommentarer

  • Karolina Kolthoff säger:

    Hej Johanna!

    Tro mig jag VET hur du känner. Det var precis likadant för mig i trean på gymnasiet. Jag mådde så fruktasvärt dåligt och hade ont i bröstet jämt i mellan åt kändes det som jag inte kunde andas.. Jag ville bara ligga i sängen och sova.. Jag tror du har precis samma sak som jag hade PANIKÅNGEST det känns som hjärtat ska hoppa ur kroppen och som man ska dö. Det är inte farligt men välidgt obehagligt! Du måste varva ner och ta hand om dig själv! Skit i allt som är jobbigt ett tag och gör bara det som får dig att må bra. Du kanske sabbar några betyg missar en audition, men det är det värt i slut ändan!

    Lycka till

    många kramar

    2010-04-29 | 12:24:16

Kommentera inlägget här: