editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Jag gillar hatbrev

Kategori: Allmänt

Jag gjorde ett inlägg på bdb där jag skrev att jag hade fått körkort:D

då skrev mitt ex lillasyster "grattis". Och jag sa att jag ska åka och hälsa på dom snart i katrineholm. (som jag brukar göra eftersom att det är en sådan fantastisk familj).

då skrev en anonym detta:

Anonym: varför till Kholm. ingen här förutom den familjen vill ha dig här.. Mattias hatar att du är där. Linnea också. Så håll dig borta från Kholm och stanna i Örebro, snälla. Skönt för alla!

Man blir så himla lycklig av att se sånt där.. hur moget är det? Skriver anonymt.. inte så svårt att veta vem det är heller.. Så tråkigt att veta att ni 2 inte bara kan gå vidare med era liv utan att försöra mitt ännumer än vad ni redan har gjort! Det är inte Jag som har gjort något fel!! Det var inte jag som var otrogen och gick bakom ryggen!
Tänk på vad ni säger! Låt mig vara ifred och  låt migumgås med precis vem jag vill!

vilken påverkan trodde ni att det där inlägget skulle ha? Att jag aldrig mer skulle åka utanför stan pga att min pojkvänn bedrog mig med en annan!? Nej. Då tror ni helt fel!

Jag lägger mig inte i erat liv så låt mig vara ifred och visa lite respekt!

Puss hejs!

Kommentarer

  • Johanna A säger:

    Fyfan va bra skrivet johanna !!!! dom där töntarna kan inte direkt stoppa dig om dom tror de !!!



    puss du är bäst <3

    2010-04-20 | 19:27:49
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se
  • Fanny säger:

    HAHAHA fan vilka patetiska människor som ens orkar lägga sin energi på att skriva så. Stackars människor, tror dem ens att det där ska ge dig en påverkan till att du inte ska åka dit? hahaha vilka dum-ass! Fuck them, cuz you go girl <3 (:

    2010-04-21 | 15:20:09
    Bloggadress: http://yemkelaa.blogg.se/
  • Jenny säger:

    så jävla bra x) jag menar ska man lägga energi på att skriva ett hat inlägg så kan man väl i alla fall skriva rätt`, dt är väl inte för mycket begärt?

    2010-04-21 | 22:34:17
  • Mica säger:

    Anonyma kommentarer är nog det fegaste som finns. Synd att de inte bara kan hålla käften och sluta bry sig. Men ska ju finnas människor till allt... stå på dig, Johanna!

    2010-04-23 | 08:13:44
    Bloggadress: http://cutebutdeadly.blogg.se/

Kommentera inlägget här: