editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

i´m feeling so old!

Kategori: Allmänt


har ni känt så på sista tiden att när ni kollar er i spegeln så tänker ni "Oj, vad gammal jag har blivit:S" är det fel om man börjar tänka så innan man äns hunnit fyllt 19 år? :/ uch jag känner mig gammal som gatan.. som om livet bara rinner förbi mig.. jag måste göra nått nu!!! Och då menar jag inte botox.. NEJ!!..

Fan ska hem till Elias ikv.. föra lite där och sen ut på krogen!! Men vad fan är jag inte taggad för? fan jag känner mig som värsta KÄRRINGEN!! :O GAAAH!!! nej nu blir det halsa en STOR STARK och sen TAGGA till TUSEN!!

Var hos mamma igår och idag... har ätit massa god mat.. och igår söp vi lita, mamma, micke , Ronny och jag och sjöng singstar!! WHHHEEEEJ!!!

igår var jag och johanna hem till Fanny och sedan Lager 157. (Y)
fanny: -Vadå bubbelvatten, jag tyckte hon sa DubbelLatte! XD

imorrn är jag bjuden på påskmiddag hos min älskade familjen appelqvist:D <3
sen får vi se hur slutet av helgen styrs.. Film och Vin med Jerry på Söndag är nog iaf givet! Men vi får se..
Ha det bäst! <3

Kommentarer

  • Johanna A säger:

    ÅHHH TENERIFFA <33333333333333



    Med öppna armar välkomnar vi dig imr till påskmiddagen :DDDD PUSSSSS TAGGGGGA IKV NU !!!! <3

    2010-04-02 | 19:08:32
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se

Kommentera inlägget här: