editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

He lives in you!

Kategori: Allmänt

sitter och lyssnar på massa jättebra musik.. Har försökt sjungit igenom den obligatoriska låten till Audition till Umeå, men får så ont i huvet när jag sjunger opera, så orkar inte mer för idag:P

Johanna åkte nyss hem.. vi har ätit spagetti och köttfärssås och sjungit:D
Petra kom hit och hälsade på också:D

Dagen har tillbringats såhär:
Vaknade sjukt trött efter massa smsande i natt med en viss Jerry.. (ekonomiska kretsloppet är så intressant!)
cyklade iväg till körskolan. Gick sjuukt dåligt idag:'(
sen Cyklade jag hem till Johanna. Sen cyklade vi upp på stan (mkt cyklande):p vi åt lunch på slottskällan med min manager Urban och Linda! Sjuuukt Gott.. (hann dock inte träffa min älskade Jenny) . Sen har Jag repat på Hjalmarbergman fram till klockan 5 inför vårkonserten..

Nu ska jag bara ta det lugnt.. kanske ringa johan..  Kan hända att man drar till Satin ikv också.. Får se hur det blir och om plånboken tillåter:D

här kommer lite bilder:D

Våran loge på HB;)


Har ju vårstädat hemma hos mig också:D


Resten av veckan kommer spenderas på Hjalmarbergan Teatern! HÄRLIGT!!
puss<3

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Om det är mig Jenny, du menar, så måste vi ju ses snaaart juuu! <3

    Fint du har gjort det hemma, förresten!:D Dolglasögonen!!!<3 haha, så typiskt du:)

    2010-04-07 | 13:25:22
    Bloggadress: http://jempan.se

Kommentera inlägget här: