editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Frustration!

Kategori: Allmänt

måste bara få ur mig lite ilska!!

Jag tycker det är helt sjukt när ett par ska Adoptera ett barn!
då får dom genomgå tester och prov som kan hålla på upp till flera år, intima, privata, förnedrande frågor som sedan kanske leder till att de kanske inte passar som adoptivföräldrar!!!
Detta tycker jag är HELT sjukt med tanke på att man kan avla av sig hur många biologiska barn som helst utan att en enda jävlel bryr sig om att man är en opassande förälder!!!
Och istället för att betala så mkt pengar som de som ska adoptera får göra,, så får de flerbarnstillägg och grejer..

Faaaaan asså!!
blir så frustrerad...

Nu vet ni det,..

Nu ska jag ta bilen till skolan och ha sånglektion!!
puss hejs<3 

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Raring! Hoppas att du fick mitt sms idag! Jag kom på i förrgår på kvällen varför dina sms inte gick fram till mig. Jag sa ju för 3 månader sen upp mitt abonnemang så i förrgår gick det ut. Det var därför:p

    Ska köpa en ny tele idag och kommer antagligen ha samma nummer som vanligt.

    Men som sagt... hoppas att du fick smset jag skickade till dig idag. Skickade det från en internetsida. Ville bara önska dig lycka till på din audition! :D Puss <3

    2010-04-15 | 12:41:57
    Bloggadress: http://jempan.se

Kommentera inlägget här: