editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

En Götebörgare!

Kategori: Allmänt

helgen i Umeå har varit helt fantastisk!
så himla bra stämmning med sjukt trevliga människor!
Saknar vissa av dem redan!!

Har samlat på mig så mkt erfarenheter!

Hemresan tillbringades med Mattias som gjorde att tiden gick väldigt fort;) en riktigt cool Göteborgare!!
vi spelade kort (jag van såklart) och Körde sanning eller konsekvens (riktigt kul faktiskt) :P
känns som jag har kännt han betydligt mkt längre än typ 6 timmar!:P

nu är jag hemma i Örebro! har sovit några timmar eftersom att jag inte fick en blund på tåget:(

senare idag ska jag hämta upp Kalle och en åka och hämta ut mitt körkort som har kommit!

och äta måste jag göra!! har inte ätit sen klockan 5 igår eftermiddag kom jag nyss på!! Inte bra!!

Här kommer lite suddiga bilder från min helg! :D

det var massa snö!:O

efter första dagens audition som innebar att läsa en monolog och sjunga en låt för juryn var det bara att vänta tills de satte upp listor på de hälften av oss 70 som gått vidare till dag 2 och 3!
Jag och Madde var 2 av dom!! :D:D:D:D:D
vi blev dessutom rumskamrater!! Fan vad bra vi är! :D

Och världens sötaste sandra och niklas bodde inte långt ifrån:D

På kvällen dag  2 som hade inneburit dansaudition, stagefightaudition och ensambel+sång audition(som gick åt helvete) bestämmde jag, sandra och madde ocss för att inte sitta och deppa på rummen utan vi tog en sväng in till Umeås city:P
Och åkte sjukt mkt vilse på hemvägen:P

sen gick jag, madde, Jonte och Mattias till Kapellet och sjöng en massa och spela piano!!
Sjuuukt kuuuul!!:D

Och dag 3 skulle inebära intervjuer med jurym där man kunde ombedas att framföra en till monolog eller sjunga en till sång.. Så vi gick och sjöng upp:)

sen blev det färd mot Umeå där alla skulle ta sig hem ifrån sen!!
Emil.

världens underbaraste Jonte! :)


Och min heting Mattias:D

min sötjohanna var nyss här:D
hihi!!!
har saknat henne så:D <3


Kommentarer

  • Johanna A säger:

    jag är så jävla glad å stolt över att du åkte, tänk vilken resa du vart med om <3 minne för livet !!!



    sååå stolt över dig mitt hjärta <3



    PUSSSSSSSS jag saknade dig med <3

    2010-04-19 | 19:13:56
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se
  • Johanna A säger:

    åh jag är så stolt över dig ¨å att du tillslut kom iväg !!! <3 gud vilken resa du gjort !!!!!



    PUSSS jag saknade dig med <3

    2010-04-19 | 20:45:38
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se
  • nathalie säger:

    en fråga bara, vad var det för någe du gjorde? en audition av någe slag? :)gick det bra? :)

    2010-04-23 | 21:50:18
    Bloggadress: http://nathalieviklund.devote.se

Kommentera inlägget här: