editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Det finaste någon har sagt!

Kategori: Allmänt

Igår kväll när jag satt hemma hos Jerry plingar det till i min telefon..
Ett sms från en viss person..
Det var såå himla fiiint!!!
Kommer sakna honom så! <3
såhär stod det:

Hejohallå kära du! Jag vill ju börja med att tacka för senast. Jag blev så himla glad att du vågade komma som ensam tjej. Det är väldigt modigt! Mamma Hälsar. Nu åker jag om två nätter så jag vill passa på att säga att jag är glad att ha funnit denna nya vän i dig! Jag önskar dig all världens lycka till med körkortet, och allt kommer gå jättebra, det är jag säker på! Hör av dig så fort du klarar det. Och så ett STORT grattis i förskott till studenten! Din bästa dag i livet!! Ha det super J! Tjoho

b
lir man lycklig eller?
Är så himla glad att jag träffat dig med vännen min!!
Ha det bäst i SOLEN!!! <3
Trevlig kväll hos TröttJerry igår..
Sent som alltid när det gäller att umgås med han XD
Men absolut värt det eftersom att man lär sig så otroligt mkt viktiga saker och har så himla trevlig:)

han har btw gjort en beskrivning på mig som tyder såhär:
"Du är som en vilsen fjäril i den oändliga rymden"
Tycker det lät vackert;)

Har vart världens mysigaste helg med min älskade Johanna också så klart med massa bilturer!!
Vart med på 2 av deras typ släktmiddagar!!
Så himla roligt!!!
tack familjen appelqvist..

Johanna skulle Tanka för första ggn.. FY FAAAN! Roligaste moment i mitt liv!! MOHAHA

Har köpt skor till min bal!!!

Soooooolaaaa!

Hampus som påskgubbe!

Jonte min blivande fästMan!


Förfest i Vivalla!


Fick en komplimang av Johannas GörSnygga Fasters Man att jag såg ut som en filmstjärna.. Det tackar man ju inte nej till!! :O


Nu ska jag äta lite och sen ska jag faktiskt städa!!
Det vill jag lova er att det behövs!

MEn som sagt.. Hellre lite skit i hörnet än ett Rent helvete!

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Åhhh, jag veeet :( Jag suger på att blogga nu för tiden, men nu uppdaterade jag nyss! Jag la nyss upp en jätteful bild på mig, HAHAHAHA

    <3

    2010-04-05 | 15:55:52
    Bloggadress: http://jempan.se
  • Johanna A säger:

    TACK för att du va med oss på påsk middagen, du är en utav oss nu !!! haha ;)))) du är som min syster, hampus å jontes stora syster, mamma å pappas exktra dotter !!! helt enkelt en av oss !!! I LOVE U <3



    I SOMMAR BLIR DE ROADTRIPPA !!!



    snart tar du körkort johanna FATTTTTTTA COOLT :dDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    2010-04-06 | 01:23:25
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se
  • Jenny säger:

    Hahaha, i look FAB! haha!

    Jaaa, finns säket mer på Ebay! Jag ska kolla åt dig så du också får en sån tröja, raring :D<3

    2010-04-06 | 01:35:03
    Bloggadress: http://jempan.se

Kommentera inlägget här: