editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

real

Kategori: Allmänt

då är man tillbaka till verkligheten då.
efter en häääärlig helg i Lund:)
*Oskar kom och hämtade mig vid stationen:)
Sen åkte vi buss hem till mina älskade Eira:)

Johanna fixade mina naglar:)
Akryl:)
Asfina:)

på fredagkvällen kom Viktor:)
och Johanna
Sen tog vi tåg till hellsingborg och tog färgan över till Hellsingör:)
DAAAANMARK!!
Sjuuuuuukt jävla kuuul:)
kostade bara 39:- :O
haha!!

Var PARTY som fan redn näår man gick av färgan:)
Och man fick köpa sprit på taxfreen när man var 18:)
så vi köpte självklart en flaska Turkiskpeppar:)

Asmkt folk..
och musik på gatan:)
Och krogen var sjuuk!! :D
RETRO!!
3 våningar.. och hellt sjukt underbart:)
SKIIIT KUL!!
bokstavlikt talat:)
haha!!
Viktor är cool;)

på lördag blev det ta det lugnt i en härlig säng:)
tills Oskar kom:P
haha!
vi tjockade i oss pizza och hgyrde och köpte film och godis:)

sen åkte jag hem på söndagsmorgonen!
EIRA ÄR BÄST!
Love you;)<3

nu har jafg svenska.. pluggar tills provet på torsdag:S
igår hade vi MatteBprov:*O klarade 1 uppgift:'( DÖDAAA MIIGG!:(
sen hade vi prov på Islam:O Skrev det på 10 minuter:) Det gick väldigt bra:)

när jag kom hem packade jag och världens bästa mamma iordning typ de sista sakerna till flytten på lördag:)
sen masserade jag mamma och kalle.
och sen blev det tv resten av kvällen;)

idag har jag uppträtt på Conventum.
Spelade piano:)
Gick helt okej:) Men ett sår på fingret nu efter mitt solo:P

haha..

ikväll blir det bio med Amanda och Viktor:)
"Flickan som lekte med elden"
MYYS:D

imorrn efter skolan ska jag hem till Malin:)
*Plugga och äta god mat:)
på torsdag ska jag, johanna, alex och kanske Fanny på DC utförsäljningen:) GÖÖTT:)
nu ska jag försöka plugga lite:P
sen blir det keramik.
sen hemma typ halv 7:S
soft att flytta till Örebro nu:D

Puss puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: