editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

projekt

Kategori: Allmänt

Sådär ja:D
Nu har mamma och jag vart upp på vinden och kollat igenom lite saker:)
Så har hon börjat packa ner massa talrikar och glas och sånt som jag får:D
Och Sen skulle jag troligtvis få en Data av pappa:D
och kanske bredband med:)
 
Fasen vad jag längtar nu alltså!!
KAN INTE VÄNTA:D
WIIIIIEEE!!!

Fatt härligt att bo helt själv och bara bry sig om sig själv! =)
HÄRLIGT:)



Har hunnit med ganska mkt sen jag kom hem:)
Bestäle ju tågbiljetter igår till K-Holm. de drog pengar från kontot men skickade ingen uthämntningskod:O
STÖRT!
Så jag fick sitta i telefon kö i typ 20 minuter:)
men pratade med johanna samtidigt så det gick bra:)
sen hämtade jag ut biljetterna..
sen ringde jag och pratade lite med Lotta!
SAKNAR DIG SÅ HIMLA MKT! <3

Packade väskan inför imorrn..

vi ska ha en asrolig teaterövning imorrn:D
vi ska komma utklädda till en karaktär som man själv har skapat. och vara den karaktären hela dagen.. typ som en Live:P HAHA!!
Jag ska typ vara en blyg muslimsk kvinna. som är lite smått socialhandikappad..


Imorrn ska vi även på en öppenrepitiotion av en teater.,. samma som förra veckan fast andra övningar..  Ska gå på den om ajg hittar någon att sova hos:) hihi^^


OCH IMORSE!!

då satt jag och kalle på bussen!

sen spydde tjejen framför oss på golvet:o

PÅ BUSSEN!!

det skvätte typ upp på min sko:O

BLÄÄÄÄ!!! :(

jag höll på att spy jag med!


nu ska jag fixa lite bilder inför projektarbetet..
sen blir det idol!!
NICE:D

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Flickorna väntar på söndag!

    2009-09-09 | 20:44:05

Kommentera inlägget här: