editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

packa

Kategori: Allmänt

håller på att packa lite nu:)
För imorrn bär det iväg till Lund:D
Härligt:)
Jag längtar sååå efter min sötis Eira och "pengar är inga problem" Oskar:)
hihi^^


Strular fortfarande med lägenheten:(
Blir så himla ledsen:S


idag tog vi skolkort iaf:)

Tog en "kompisbild" också:)

hih^^ Jag, Johanna och Alex:)

DEN BLEV BÄÄÄÄÄST:)

WIIEEE!!

Bjuder på skolkort från 1:an och 2:an..


Gud vilket affro jag hade förra året:P hahah..
nåväl.. detta år blev oker.. har asmkt dubbelhaka..
Men man kan ju få ragg på det med!

Som Emma.. i helgen var det en kille som kom fram och sa :
- "Gud vilken fin dubbelhaka du har när du pratar"


Killar! Inte den bästa raggningsrepliken faktiskt!


nu måste jag fortsätta packa:)
sen ska jag te Amanda och hämta en bok:)
sen blir det idol:)
Puss puss <3

fick ett sms idag som gjorde mig glad:)

Kommentarer

  • johanna appelquist säger:

    FINA JOHANNA <3

    2009-09-23 | 17:54:00
  • Lotta säger:

    Du är så fin så....men vad är det nu för strul? ha det så kul i helgen. Gör inget som inte jag skulle gjort :) kraaam

    2009-09-23 | 19:54:45
  • emmmmmmma säger:

    hahahahahahahhahaha

    2009-09-23 | 22:29:12
    Bloggadress: http://snorlok.blogg.se/

Kommentera inlägget här: