editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

nåväl

Kategori: Allmänt

Asrolig teaterlektion idag:)
Märkonstigt hur mycket folk glor på en bara för att man har slöja:P
haha!! en lärare på skolan frågade till och med om jag hade konverterat:O
haha!! AJa!
kul vare:)

Måste börja jobba mer med mitt projektarbete.. men orkar inte:S
men jag ska inte hålla mig ifrån det!!
det ska bli bra:D

Kom nyss hem!
Skulle gått på en teatergrej idag..
Men orkade verkligen inte..
är helt slut..

Håller på att koka bulgur:)
sen blir idet idol ikväll igen:p

tycker inte någon har varit speciellt bra förtom 3 killar med gitarr:O
och de visar ju knappt de bra.. ger bara tid till de dåliga i tv.. visst det kan va kul ibland.. emn blir lite tjatit..
men men:)

nu ska jag skära lite krönsaker och kassler att ha till min goda mat:)
MUUMMS!
mamma och micke var ite hemma nu när jag kom hem så vet inte var de är:S

skulle försöka lägga in bilderna från min mobil.. men det funkar inte riktigt som jag vill:P
nåväl:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: