editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

mobilkamera

Kategori: Allmänt

har självklart typ över 300 bilder på mobilen nu..
som inte går att lägga in på datorn:(
FAAAN

men nu är jag iaf hemma..
bilder kommer!
Jag lovar!!

SÅ JÄVLA HÄRLIG HEEEELG!!
ingen har haft det så bra som jag!! :)

KRYSSNINGEN!
är verkligen oförglömlig!
så sjuuuukt jävla nice vare!!
GUUUD asså!!
träffade Dennis en snabbis.. fan vad sjuukt länge sen!!
Hoffmaestro var GULD!
Hade mysigt emd en viss Rickard!! och Anton lurade mig TOTALT

TACK AMANDA FÖR VÄRLDENS ROLIGASTE RESA!!! LOveU!


så sjukt kul igår med!

var hos mina kusiner nere i VästerGötland.. Massa söta bebisar och katter:) hihih^^

sen blev jag avsläppt i Örebro hos johanna:D

hade lite fest:)

Mikki, Fanny, Isabelle, Linnea, Johanna och jag och Johan!! GÖTT:)

Johan kom självklart över senare;) haha! GÖTT:)

träffade på En viss Mattias idag också:)
Alltid ttrevligt:)



HAHA!!
*Jag är så himla lycklig!!
svråt att beskriva!!

men det känns som om jag börjar hitta mig själv. mer än någonsin!
jag är så glad att jag har alla mina vänner!
Ni betyder mest!!
ni är bäääst!!!


nu ska jag komma på titanic:)
hihi^^
PUSS!!


 

OBS! Nu blir det tagga till på Torsdag.. Då blir det åka till Lund till min Eira bebis.. och Träffa Världens bästa Oskar också:D

Och självklart drar vi Till Danmarkl och FESTAR JÄRNET!!

haha!!!

Gud vad jag älskar mitt liv!! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: