editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

MAAT;)

Kategori: Allmänt

hihi^^
Nu blir det god mat:)
Först Kräftsoppa:D
sen köttfärsrulle:D
Muumms:D

fyllde nyss i några papper om inackorderingstillägg..
är nog precis på gränsen att jag får det bidraget:(


Har vart en Okej dag idag...

Gick till MDonkan med Alex och johanna på lunchen:)

Trevligt:)

Jobbig lektion..

vi skulle kolla på våran föreställning från i julas.. och jag bröt totalt ihop när jag fick höra "hans" röst.. har inte hört den på över 1 månad...



Igår gjorde jag och Fanny en kul grej:)
haha!! Den lyckades:)
Vi är BÄST:D
Puss på dig:)

Johan ville leka idag.. och massa ville dra med mig på krogen.. men känner att jag inte pallar nått riktigt just nu..

Ska vara hemma och ta det lugnt:)'

Imorrn blir det grilla hemma hos mormor och morfar:)

Och fira morfar som fyllt 65:D


 

Nu ska jag äta mammas goda mat:D

Sen blir det nog att kolla på "den kalopperande detektiven 2" :D

Wiiiiee:D

Puss heeejs<3

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: