editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Lisbeth Salander

Kategori: Allmänt

Hallo mina små babysar:D

Känns som om Hösten är här nu..
vart tog solen vägen?;/

Vaknade tidigt imorse.. halv 9 typ..
trots att jag somnade ganska sent..

Kollade på morgonsoffan dvdn som jag lånat av Amanda.. Roligt roligt:)

har läst Mäns som hatar kvinnor nu..
har halva kvar. läste om våldtäkten..
fruktansvärd..

"Lisbeth Salander öppnar munnen för att skrika. Han grep tag i hennes hår och tvingade in trosorna i hennes mun. Hon kännde honom lägga någontung runt hennes anklar, dra isär hennes ben och binda fast dem så att hon låg helt utlämnad. Hon hörde honom röra sig i rummet men kunde inte se honom genom t-tröjan runt hennes ansikte. Han dröjde flera minuet. Hon kunde knappt andas. Sedan kände hon en vanvettig smärta då han våldsamt tryckte in något i hennes ända."

Grät nästan vill jag lova!

Jag stör mig på att de har gjort så onödiga ändringar i filmen..
Lixom ändringar som inte gör någon nytta..
Varför inte bara hålla sig till boken?;O

Lisbeth Salander gillar jag mer och mer som karaktär ju längre in i boken jag kommer!

Men filmen är fortfarande bra:)



Min bästaste johanna ringde nyss;)
Hon hade hittat en såndär Shal/halsduk som jag letat efter ÖVERALLT. ! :D
En såndär stppprstickad mysig sak som man drar över huvet:D
YES!!
Hon skulle köpa den åt mig:)
Hon är fanimej BÄST den bruden:D
<3
Har föresten fått mitt nya bankomatkort nu:D
Förut hade jag ju en bild på min och mattias..
Nu är det en bild på mig och Kalle:D
fint är det:)

Köpte nyss några Lotter som jag ska skrapa tänkte jag:D
Och hoppas på att vinna en miljon eller nått sånt trevligt:)
Undra vad jag skulle göra då?:)
Jag skulle fanimej dra med alla mina bästa gullungar utomlands och FESTA järnet!! :D

ska jag fortsätta läsa lite i boken..

sen ska vi hem till Mormor och Morfar klockan 17.00 och grilla:D GÖTT:)
Längtar tills imorrn!! Då blir det till ÖREBRO och kolla på Lägenheten!! :D Shit asså!!
Håll alla tummar ni har!! :D

Kom just på att detta är typ enda helgen på 3 veckor framöver som jag kommer vara hemma.. '

Nästa helg blir det till Min sötaste Jenny i Katrineholm:)

sen blir det kryssning med amanda..

Och helgen efter det åker jag till Lund:D

så nu ska jag umgås med min Svininfluenssmittade lilla mamma extra mkt.. och hoppas att jag inte blir smittad:D

hihi.

Hörs sen:D

Puss<3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    så himla bra film!

    2009-09-05 | 23:35:12
  • amanda. säger:

    "Nästa helg blir det till Min sötaste Jenny i Katrineholm:)



    sen blir det kryssning med amanda..



    Och helgen efter det åker jag till Lund:D"



    känner mig lagom älskad! :)

    2009-09-06 | 00:31:45
    Bloggadress: http://fisgris.blogg.se/

Kommentera inlägget här: