editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Lie

Kategori: Allmänt

We've heard your lie, Now it's time to hear mine.


Tagga inför en helkväll framför tvn :D
NICE:)


Har inte så många intressanta saker att berätta faktiskt:)
har varit en asbra dag:)
Började med Massage på morgonen med min kära Mohammet:)
haha..
Och en STOOOOR sak:O

hihi^^


-vill du ha en kasse?
- JAAAA TAACK :D:D:D
haha! så jävla mobboffer jag är:D ^^

Nu ska jag äta nått tror jag:)
sen blir det poppa popcorn och njuta och (förhoppningsvis) få några glada skratt åt alla losers på Idol:)
Sen ANDRA AVENYN!!
som vi har väntat:O
visst Fanny?:)


Nu ska jag skriva en låt:)
bye bye:)
<3

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Jaaaaaa fy tusan vad vi har väntat på det nu alltså :D

    men dock sög ju avsnittet igår ;D

    menmen andra avenyn äger iaf! <33

    2009-09-09 | 15:57:56
  • Fanny säger:

    Jaaaaaa fy tusan vad vi har väntat alltså!

    haha dock sög ju avsnittet igår ;P

    menmenm andra avenyn äger iaf! :D <33

    2009-09-09 | 16:00:47
  • fanny säger:

    kul att det råkade bli två kommentarer, haha aja!

    GRATTIS TILL LÄGENHETEN FÖRRESTEN :D:D <333

    2009-09-09 | 16:02:14

Kommentera inlägget här: