editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Great!

Kategori: Allmänt

Igår var jag då och kollade på lägenheten:)
Den var otroligt bra! :D
de som bor där nu flyttar ut 1 oktober:D
Sen blir jag Örebroare förmodligen:D

Grillning hemma hos Mormor och Morfar!
Tur att Micke är sån bra kock!!
Sjukt goood mat blev det:)

Mina två nyinköpta älsklingströjor från Gina tricot



Nu försöker jag instalera ett program till mobilen..
(Älskar min nya mobil) <3


igår kom johan till mig:)
Mys:)
vi kollade på massa bra filmer och gick ut och gick lite:)
Sen soooov vi skönt (bortsett från att ahn snarkar som ett as) haha. sen vaknade vi och gick till bussen..
träffade på Mikki:)
när vi kom till Örebro kvart i 10 (jag började skolan 12.10) Så gick vi till Donkan och drack kaffe:)
Där träffade vi johanna och Alex:)
Mina älsklingsbebisar:)
Alltid lika roligt med dem:)

sen åkte jag till skolan och år med min plutt Evus:)
sen hade jag tråk lektion. Matte B utan lärare.. Så johan ringde så jag pratade lite med han istället:)
sen hade vi Religion:O
Sen slutade jag ..

Drog upp te stan med Mickis, Emma och Gabbi..
förljde med Gabbi som skulle Pierca sig:D
sen åkte jag hem:)

Nu sitter jag här:)
och ska försöka få i mig nått och äta:D

Sen ska jag på Bio med Min Världssöta SVEA:D
hihi!
AMANDA DU ÄR BÄST!
Och jag Älskaaaar dig bby;) <3


Jag är världens lyckligaste människa just nu!
Kan ni begripa det? :D
<3<3<3<3

Kommentarer

  • amanda. säger:

    det ser ut som att jag har mustach och lite skägg mitt på hakan.......................



    men jag älskar dig med! :D

    2009-09-07 | 21:33:01
    Bloggadress: http://fisgris.blogg.se/

Kommentera inlägget här: