editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

GLAD MÅNDAG

Kategori: Allmänt


Hej allihoppa:D
hihi
Jag har haft VÄRLDENS bästa helg:)
tyvärr funkar det inte att lägga in mina mobilbilder på denna gamla datan:P

kom iaf till K-holm 14.14 på lördagen.. där var Jenny och hämtade mig:)
så gjorde vi kladdkaka och tacos..
18.00 typ.. så kom hennes vänner;)
haha!!
störtSköna:D
Hade träffat Therese förut en snabbis:P
hahah.. när hon var fyllechaffis;)

vi åt iaf.. och hade kul.. sen drog vi till sanmarino..
Där sjöng Elin och jag karaoki..
efteråt kom ägeren fram och erbjöd mig jobb där som karaokivärd.. för han tycjkte jag sjöng så bra:P
100spänn i timmen..
FATTA ATT FÅ BETALT FÖR ATT TYP SJUNGA!!
haha.. fan att man sja bo 10 därifrån!!
BLÄÄÄ!! :(

sen drog vi iaf vidare till LillaKrogen:)
Sjöng massa karaoki där med:)
HAHA!! Och fick världesn Bästa RAGG:)
HAHAAH!!

och träffade öven på Christian, Calle och Biff:)
hihi^^

Så stööört kul kväll:)
Jenny är bäst! Nästa gång blir det utgång i Örebro;)
haha!

på Söndagen gick jag hem till familjen Lundin kl 14.00 typ:)
Försökte stämma en gitarr med johans hjälp på telefon.. det gick väl sådär:S hahahahah..
Hade mkt att prata om:)
Och fick god mat:)
Och träffa alla underbara barn:D
GUUUUUD vad jag har saknat:)
Sen skjutsade lotta mig till tåget vid 7:)
fick massa goda partylite grejer:)
HAHA!! TACK SÅ JÄTTEMKT LOTTA:D


Imorrn ska jag på date:)

Hehe.. fan vad längesen jag var på det:P hahahaha... Det ska bli kul:)

men ni får inte veta med vem;)

vi ska iaf på bio:)

antar att de flesta redan vet vem det är iaf:) haha:P



Har haft en JÄTTEBRA dag:)
gick på stan med emma imorsen:) Kaffe som vanligt på Donkan:)
sen till skolan..
Sen gick jag på stan med VÄRLDENS bästa johanna:D
FY FAN VAD KUL VI HADE:)
jag köpte en halsduk:) asfin.. såndär från Gina:)
och en FLÄTA:D
hihi^^

nu är jag hemma iaf.. och min söta mamma har plockat fram ännumer glas och talrickar som jag får:)
FÖR SNART BÄR DET IVÄG MED FLYTTLASSET MOT ÖREBRO;)
Nice:)
ikv blir det kanal5 kl 21.55.. Roast!! så jävla bra!! :D

LÄÄÄÄNGTAR SJUUUKT till på torsdag:)
WIIIIIEEEE!!!! TAGGAAAAAA!!!
Puss på min Amanda:) <3<3<3<3<3
nu ska jag hoppa in i duschen:) Puss hejs:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: