editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

suck

Kategori: Allmänt

Grattis sötJenny till Körkortet:D puss på dig bby<3

jahapp..
har nyss haft besök av Viktor och Niklas.

Nu blir det diska om jag orkar.
sen andra avenyn :D

sen blir det sova tills johan kommer hit och biter mig;)
haha.

ne. inte "HAHA"

varför ljuger jag för mig själv..
det är inte alls bra nu.
så när jag förengångsskull känner mig glad vet jag inte om jag är glad på riktigt eller om jag bara lossas att jag är det..



- tror jag skiter ia llt och går och lägger mig..
men jag Måste komma ihåg.
INTE somna!
 


Kommentarer

  • Lotta säger:

    Att få sova är kanske just det du behöver allra mest vännen. Kram

    2009-10-13 | 18:56:12
  • Mikaela säger:

    Får man hälsa på någon dag eller? :D

    2009-10-14 | 16:17:50
  • Johan säger:

    nsäta gång biter jag dig!

    2009-10-17 | 03:27:50

Kommentera inlägget här: