editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

söndag

Kategori: Allmänt

Johanna ringde precis och ...... väckte mig:O
fattade inte att klockan var så mkt:P

har sovit riktigt dåligt:(
kan gå bättre på min fot nu.
men den är dubbelt så svullen och verker så sjuukt mkt:(
faaaaan!!

idag är det söndag..
skulle sprungit med johanna idag.. men min fot tillåter verkligen inte det:S

ska leka med johan idag igen tror jag..
vi lyckades skriva 2 nya låtar igår;) good;)


imorrn är det skolan.
och framöver så kommer jag börja 13.30 varje måndag:D Sjuuukt värt:D

sen får jag skynda mig hem som en galning för att hinna slänga i mig nått att äta, byta om, och försöka hinna till jobbet 16.00-21.00 (Y)

nu ska jag försöka få i mig nått att äta:)
puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: