editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

sällskap

Kategori: Allmänt

tog sällskap med johanna idag när jag cykla te skolan:D

lite skillnad..
tar typ 20 minuter att cykla till skolan..
var lixom hemma strax efter 3 idag. annars hade jag vart hemma 5:D
GÖTT!! :D

Fick finaste smset av johan igårkväll:D
hihi^^

som månen glänser emot havsytan skiner dina ögon in i mina, hos mig är du alltid även när du inte är här.

hahah! en liten blivande poet kanske?:P

Drack nyss en härlig kopp kaffe:)
och det lär nog behövas fler.
Ska ha muntlig bokressencion imorrn.
och skriftligt ska lämnas in. och jag har inte ens börjat:S
och massageläxa ska in..
som jag inte heller gjort...
:(

så denna kväll kommer bestå av mkt koffein:D

JAG DÖÖÖÖÖÖR!!
jag har fotfobi!!
vet inte vad jag ska göra:S
uch!! :(


Grattias världens bästa Amanda som fyller 20 idag!
köper du ut åt mig?;)
haha!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: