editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Saknat

Kategori: Allmänt

Åh vad jag har haft underbart kul med min lilla Jossan:D
eller hon är ju inte så liten längre:P hihi^^
Lotta och sandra var nyss här och fikade lite och tog med sig jossan hem igen..
Lite tomt nu:)
men nu har jag nått att se fram emot också:D

'Jag och jossan har haft det så mysigt:)
vi var på bio i onsdags. sen igår gick vi på stan heeeela långa dagen:)
sen kom johanna hit, så åt vi tacos och spelade kort.
sen åkte vi tre hem till Johan och kollade på en sjuuuuukt bra film! och spelade kort:)
myss:D
Tack underbara jossan ! :D
Och tack Lotta för att du finns!
Du är så otroligt underbar!!
och jag har saknat dig så! <3<3<3

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna:D


Johanna panna var lite orolig över att bli våldtagen när hon skulle cykla hem.
Men Emma sa att det inte fanns en chans att bli våldtagen när man har såna där byxor på sig! :D

I love my Tattoo

Fina Emma! <3

Gud vad jag har saknat er!"
Jossan , Evelina & Sandra <3<3<3<3

Åh Moster Helena följde med! :D och hon var så otroligt fin i sitt blonda hår:D <3

Och morfar var med!

Jossan och världens sötaste Calle:D

Jag och Evelina:D

Sandra och Jag:)

CalleBus:D<3

Mamma Lotta:D hihi.. med sötaste snart 1 åringen:)

Bara för att jag och jossan är så snygga:D hihi^^
 
Och jag fick såna otroligt fina inflyttningspressenter! *Åhhh!!! <3<3<3



Jag och jossan påväg till bion:D

Min fina pumpa som jag gjorde:D

Jossan köpte ny snygg jacka på stan:D

Och på kvällen blev det myyys:D


Tack världens bästa Jossan för mysigaste dagarna!
Älskar dig<3

Välkommen hem till mig:)
Vet att det är många som undrat hur jag egentligen bor:)
nu har jag äntligen tagit mig tiden att fotograferat lite hur det ser ut i min lilla lägenhet i källaren någonstanns i Sörby där jag trivs enormt bra:D
hihi^^
Vad tycks?




*Jobbar idag 15.00 - 19.00.
sen ska jag och johan Tjuvstarta lite med halloween :D
Vi ska hyra lite skräckfilmer och äta godis hela natten:D
hihi^^

Puss hejs! <3

Kommentarer

  • Johanna APPEL säger:

    TACK för ännu en kväll med er å jossan :D

    hon är ju as skönt :D

    ni med <3



    puss pusss ses ikv, då blir de våldtäckts byxorna hahahahah !!

    2009-10-30 | 12:57:30
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se
  • stina säger:

    Kul att se hur du bor..

    Fina kort,kul att ni haft det bra,,

    kram S

    2009-10-30 | 15:50:42
  • Lotta säger:

    Så fint så, Jossan har verkligen varit i trygga händer. Kan nog släppa iväg henne flera gånger :)..

    2009-10-30 | 18:22:54

Kommentera inlägget här: