editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Roligt

Kategori: Allmänt

jag sitter och dricker kaffe medan kalle läser roliga historier för mig:D mohahah
ska snart ut och ta en raggarrunda med johan och min cykel;)

här är några asroliga historier:D

* En elefant promenerade i skogen som plötsligt såg två jägare komma emot honom. han sprang till den närmaste körsbärsträd och hängde sig med sin snabel i en gren gungande och skrek:
-Skjut inte jag är körsbär, skjut inte jag är körsbär!

* Två älgar satt i en gran och dinglade med benen. plötsligt flög en ubåt in i granen bredvid. då sa den ena älgen till den andra:
-Den bor nog där.

* Två älgar var ute och flög. plötsligt störtade den ena och den andra sa:
-Det gör inget, min pappa jobbar på konsum.



Har seriöst askul:D

pontus ringde förut:P blev ett långt samtal fan;)
hahah..
han kommer imorrn:D GÖTT:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: