editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

På riktigt

Kategori: Allmänt

Halli hallå!
Nu är jag Örebroare på riktigt.:D
Känns lite overkligt.. :S

sitter i läågenheten någonstanns i Örebro nu helt ensam..
Men snart kanske johan kommer och gör mig sällskap:D

flttade hela dagen igår..
Micke och Andreas hjälpte till:D
Och mamma så klart:D
Marie kom med lilla Maximus ochså:)
hon hade bakat blåbärspaj som var sjuuukt god:D

sen åkte jag och mamma ut till IKEA..

har fått sjuuukt mkt grejer av mamma:D
TAAAACK!

idag har pappa hjälpt mig. vi var och storhandlade och koppla in data och tv och sånt:)

och bara 3 saker har gått sönder i flytten..
en asfin ängel som jag fick av mamma:(
och ettg jättefint fat.
och värst av allt!
Ett ELVISglas:(

men men :)

det är faktiskt riktigt fint här nu:)

Kom och hälsa på vettja!! :D
idag har jag vart och grattat Amanda som fyller 20 imorrn:D
Grattis!
Älskar dig<3

imorrn börjar jag skolan 12.10.
FETT NICE!!
Jag ska cykla till skolan!! WIIIEEE:D

puss hejs!

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Hoppas allt är bra med dej! lycka till med din nya lägenhet. Jag kan tänka mej att du har det jättefint och ombonat. Du har så mysig stil. Kraaam från oss i K-holm

    2009-10-04 | 18:52:39
  • Eira säger:

    kolla nu johanna nu läser jag din blogg!!

    ta bilder på lägenheten så jag får se, jag är nyfiken :DD

    2009-10-05 | 16:20:36

Kommentera inlägget här: