editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Miljoner bilder!

Kategori: Allmänt

Hello:)
Amanda sov hos mig inatt:)
vi åt på Saigon, träffade Sandra och Linus och hyrde film och så:)
HEEEELMYS:D

håller på att tvätta nu:)
Sen kommer johan:D

har nyss lyckats fått in mina bilder från mobilen till datan:D
ungefär 500 st..
så nu kommer några bilder:)

Börjar med min Tatuering, Förstår att alla är nyfikna:D vad tycks?


sötJohan :)

Livedag i skolan:P

Min Bästaste Jenny på hennes 19årsdag:D





Och dagen efter besökte jag familjen Lundin:D <3<3<3



KRYSSNING MED AMANDA! :D



Västergötland till Kusinerna :)

Lite fest hemma hos Johanna:D

Lund med min bästisEira<3
johanna fixar mina naglar, Krogen i Danmark med Viktor och Dageneftermys med Oskar.



Flytt:)


Vänner/skola <3




sådär ja:)
nu ska jag hänga upp tvätten:D

Puss hejs<3

Kommentarer

  • Eira säger:

    Hej vad roligt att se alla bilder :DD

    din tatuering blev sjukt snygg !!

    2009-10-19 | 16:43:16
  • JOHANNA JOHANNA JOHANNA JOHANNA JOHANNA APPELQUIST !! säger:

    haha vilka fina bilder :D

    ÄNTLIGEN funkar det att ladda in dom från mobilen (Y)



    puss baby<3

    2009-10-19 | 22:05:23
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se

Kommentera inlägget här: