editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Jossanpossan

Kategori: Allmänt

Wiiihuuuuww!!
Nu ska jag och jossan dra upp på stan..
Jag har sovit asbra inatt!!
Jossan borde sova här varje natt så att jag kan sova!!:D
Drömde INGENTNG heller.. förutom en snabb drömm om sunes jul:P

igår var det helt underbart:D
När familjen lundin var här:D
Och självklart så var Lilla söta Calle med också:D
Bilder kommer senare:D

Nu ska jag och Jossas gå på stan HEEEEEELA långa dagen:D
sen blir det tacos ikväll:D
Och vi blev bjudna hem till johan. så vi ska troligtvis dit och kolla på nån bra film senare:D

Puss puss<3

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Bara ni är hemma innan det är mörkt!!!

    2009-10-29 | 12:30:14
  • gabriella säger:

    åhhh vad roligt johanna!!!

    Hoppas ni har haft en underbar dag tillsammans!! :D

    älskar dig tjejen min, no matter what<3

    jag finns här för, så som du finns här för mig darling, de vet du!<3

    2009-10-29 | 20:14:52

Kommentera inlägget här: