editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

JOSSAN<3*

Kategori: Allmänt

Jossan ringde nyss:D
Gud vad glad man kan bli av ett telefonsamtal;D

Nu är det bestämt!

På onsdagen på Höstlovet kommer Lotta hit och hälsar på:)
så har hon med sig några söta barn.
Och Jossan ska vara hos mig tills på fredagen;D
WIIIIEE!!

Vad jag längtar!! :D



Kom nyss hem.. i skolan var jag bara och sa hej till läraren.. för att inte få frånvaro.. sen arbetar vi på egen handl.. Så jag drog te stan men Johannapanna:D
sen handlade jag.. har nyss tatt ut varma mackor ur ugnen:D
gött:)
tänkte baka en kladdkaka faktiskt.. men man kan ju inte äta en hel sån själv:S sån som vill komma hem till mig på en kopp fika?:)

ska ta reda på tvätten också..
och plugga religion..

Kul jul..
blir nog en promenad sen om jag orkar:)
sen sängen tidigt förhoppningsvis:D

puss puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: