editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

IG

Kategori: Allmänt

Glömde säga att vi hade ju 4 prov förra veckan.

Matte B- fick jag IG i... fick 2 p, G var 9 ...
Religion - Fick jag IG i så om jag inte gör nästa grej bra får jag IG i hela kursen:O
var 5 p ifrån G! 25 var G, jag fick 20:O...
Svenska B- gick SÄMST! har inte fått tebax provet än, men det kommer inte vara godkänt:S fan, fick ju MVG i Svenska A, och ska läsa Svenska C sen:O shit.! kommer aldrig gå:(
Idé och Kulturhistoria- jag hade pluggat som ett as. och jag får säkert IG i den skiten med:(

Vad är det för fel på mig!?
men ska det va såhär?
seriöst?
4 prov på 1 vecka..:O
och massa andra läxor:S

hur tror dom att man ska lyckas??:(

är det bara mig det är fel på?:O  

Kommentarer

  • johanna appelquist säger:

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, det är inte fel på dig!!!

    vafan det är ju HUR MKT SOM HELST NU på en och samma gång lixom :O:(



    men men kan kan ju inte direkt skita i de för då skiter de sig i betygen haha :P

    2009-10-05 | 17:30:14

Kommentera inlägget här: