editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Höstpromenad

Kategori: Allmänt

Igårkväll kom min älskade Johanna hit:)
Vi gick på Promenad.
sen gick vi hem och poppa popcorn och kollade på sunes jul:D hihi^^
Mycket skratt blev det;)
Älskar dig min bästaste Johanna!



Hem ljuva hem.
Tack darling för en jätterolig kväll<3



Nu sitter jag här vid datorn som vanligt:p
vad ska jag annars göra:P
Fryser ihjäl..
är så sjukt kallt här nere i källaren:S

sen blir det cykla iväg till skolan i några timmar:D

sen ikväll kommer Johanpoan hit. så ska vi gå och handla. för vi ska äta tacos:D
wiihu^^

ne, nu ska jag ta mig en VARM dusch. sen blir det krypa ner i den varma sängen igen innan det är dags för skolan..

Puss hej<3

Kommentarer

  • JOHANNA JOHANNA JOHANNA JOHANNA JOHANNA APPELQUIST !! säger:

    ¨h va fina bilder vi tog :D

    faaan va snyggt du gjort om endel :O

    haha :D

    puss

    2009-10-22 | 19:27:25
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se

Kommentera inlägget här: