editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

hårt

Kategori: Allmänt

blev en hård kväll igår.
och värre idag..
jätterolig fest var det:)

men mindre kul när jag stod och dansade men en kille och jag ramlar:S
*Pinsamt*
kunde knappt stå..
gick hem och la mig och på morgonen gjorde det så sjuuuuuukt jävla ap ont:(
så jag trodde verkligen den var bruten.
ringde te akuten men de sa att jag skulle avvakta över helgen..

Shit asså!!
knarkar alvedon nu..
och om det inte blir bättre får jag åka in redan imorrn:(
BLÄÄÄÄ!!

men det var roligt så länge det vara..
Tack systeryster för en rolig fest:D



åt pizza idag med amanda, Sofie, Big Mama och Svensson:)
Gött:)

nyss var mamma, micke, mormor och morfar här och hälsa på:)
trevligt.. :D

nu ska jag lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv och kolla på idol och sen ikv blir det antagligen leka med johan:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: