editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

flag

Kategori: Allmänt

Halli hallå:)
kom just hem från skolan:D
fick sluta lite tidigare:)

skön dag faktiskt:)
Emma och jag hade helkroppsmassage typ:)
sen PizzaHut, kulturhistoria och sen Keramik med Fanny <3 ;)
Gött;)

Jag är fortfarande mätt:O

nu blir det duschen, pilla på tatueringen som flagar:)
sen andra avenyn och mys i sängen.. :D

Kanske hem te Johan och kolla på Broke Back Mounten:D
men får se hur det blir:)

Bjuder på ett klipp från Sunesjul som är mitt liv just nu:D

puss hejs:D


Kommentarer

  • Fanny säger:

    HAHAHAHAHAH! JAG ÄLSKAR HÅKAN! SHit jag dog nu!!! :D

    2009-10-20 | 17:55:34
  • JOHANNA JOHANNA JOHANNA JOHANNA JOHANNA APPELQUIST !! säger:

    HAHA HÅKAN ÄGER AHHA.

    men jag tkr fan DARINS version är bäst !!! puss

    2009-10-20 | 20:56:43
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se

Kommentera inlägget här: