editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

False Shuffle

Kategori: Allmänt

Hej alla vänner och alla som jag känner:)
Vaknade nyss av att mamma ringde och väckte mig:)
Blev rätt sent igår..
Johan gick hem 7 i morse.. kändes som att det var på tiden eftersom att jag ska jobba idag:P

-Är din pappa tjuv?
-Nej!?
-Det måste han vara, för han har tagit två av himmelens stjärnor och satt dom i dina ögon.

hade fått sms när jag vakna.. EN HIMLA tur asså!!
Annars hade jag missat att ställa om klockan:P
Tack johan, du är en ängel:P hihhiii^^



Nu ska jag försöka hitta på nått att äta.. har inget hemma så det får nog bli nudlar..
sen blir det dusch.. och pallra sig iväg till jobbet:D
Gött:D

Puss puss.


Bjuder på ett klipp av Världens bästa trollkarl:D
hihii^^
min lilla JohanPoan :D

Have i Nice day:D

Kommentarer

  • Johan säger:

    det sägs att över moln, är solen aldrig gul, men det kan va svårt o tro när man aldrig ser den

    2009-10-25 | 11:58:01

Kommentera inlägget här: