editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Broken

Kategori: Allmänt

Hur kunde jag tycka synd om dig?
Varför är det såhär?
varför kan du inte tillåta mig vara lycklig?
Varför?
jag orkar inte.
Gör jag fel?
Är det så fel?
Vet inte vad jag ska ta mig till.
helt seriöst..

Är det för mkt begärt att jag ska få må bra.
bara en stund.
Få vara lycklig..

Jag kan förstå.

Och nu undrar jag, gör jag fel?
gör jag det?

Snälla någon hjälp mig..
Fan asså!
Pallar inte det här nå mer..
kommer som ett knytnäveslag i magen.
Kommer som en örfil från ingen stanns.
Kommer som en bomb.
som landar i mitt huvud.
Tickar.
tick, tack, tick, tack.
Sprängs.
Spränger hela mig.
så skör som glas går jag i tusen bitar.
på en hundradels sekund är allt slut.
och jag försvinner.
bort.
bort.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: