editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

analysmys

Kategori: Allmänt

klar med analysen nu!
nu är det bara massageläxan kvar. BLÄÄÄ!!!

har duschat för första gången i min lilla dusch:) haha. shit vad liten den är:P
nu sitter jag och fryser lite:S

väntar på att Johan ska sluta jobbet. För då kommer han hit och värmer mig:D

hihi..

Min Bästa Eira:)
haha!
För hon är faktiskt BÄST!
självklart ska jag ta bilder..
men du ska KOMMA hit din dummerjöns:D
hiihi^^
på höstlovet kommer du! LÄÄÄNGTAR:D


Johanna panna och jag är bra!
för vi pluggar som 2 jävla AS!! men ändå får vi IG i varenda ämne!
SÅNT GILLAR JAG!!
det är ju tabken som räknas iaf..
vi försöker faktiskt!
<3
imorrn kommer Pontus och sover här:)
Gött!

Kommentarer

  • Eira säger:

    Ne lille johanna du är bäst :)

    och det är klart att jag ska komma och kolla på din lille lägenhet, är astaggad! bara 2 veckor kvar nu !

    2009-10-11 | 16:13:19

Kommentera inlägget här: