editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

vittvin

Kategori: Allmänt

Sitter här och äter couscous och chickenbits som jag råkade bränna lite:p
gött iaf:)
Har fått lön nu. så handlade hem lite gott:)
ska snart hoppa in i duschen.
Sen kommer Freja hit runt 19.00 :D
sen drar vi ut (Kanske en sväng till kulturnatten med Johanna) och lite vittvin:D
Gött:)


Gabbi min lilla knäppis sa roligaste kommentaren idag iaf:
-OH, I understand, He Wants to try it in the other hole!
hahahahahhha!!! Hole = Håll!

Kommentarer

  • gabriella säger:

    haha neeej du har fel!!:D

    så sa jag inte allste!:p

    jag sa såhär:

    aah i see, he wants to se it from the other håll..

    haha, ahaaa, han vill se det från det andra hållet...

    haha iq fiskmås, jag vet:D<3

    2009-11-14 | 11:11:55
  • Eira säger:

    haha Gabbis engelska är ju på topp som vanligt!!!!

    2009-11-15 | 16:32:41

Kommentera inlägget här: