editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Trött

Kategori: Allmänt

Har vart en sån sjuuukt rolig dag när jag tänker efter. Fullspäckad med Mina Älskade vänner.
Helt seriöst. vad vore jag utan dem? :o


Hård dag idag. vilket betyder att jag inte orkar lägga upp några bilder nu ikväll från dagen!
Det var iaf HÅRDKÖRNING idag på Dansen och Teatern., och även på Kören.  Mycket att få in i huvet!
sedan Öppet hus som Grädden på moset.
Men Öppethus blev oförglömligt när mina älskade Vänner johanna och Gabbi sjöng solo!
Dom är så underbart duktiga!
Och Att se Gabbis utveckling under dessa år är helt Fantastiskt!
Är så Lycklig!

Har fått nån min älskade Johannas Cykel nu:D
Förutom att jag cyklade i en vattenpöl påvägen hem så att jag blev DYNGSUR på hela benet så är det Gött som fan.. ^^

Imorrn ska jag även hålla en kort lektion om Bach!
Jag vet varken var han är född eller hur man uttalar hans namn. (tror man gör CHHH ljud som när man ska få upp en snorloska). och då känns det som om man ska spy ju:O Uch uch!
Får sitta hela natten och plugga på om den intressante Backs liv..  NOT



Nu blir det sängen tror jag:D
Puss och godnatt.



Puss lite extra på min underbara obeskrivligt vackra vänner"!
Ni vet vilka ni är<3


Kommentarer

  • Johanna APPEL säger:

    ÅH DETSMMMA <3

    assp gud de är dagar som dessa man INSER att man älskar varandra så oerhört mkt <3

    GUUUUUD vad vi är bästa alltså <3

    ES3MT FOREVER <3

    2009-11-26 | 22:02:44
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se

Kommentera inlägget här: