editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Tisdag

Kategori: Allmänt

På Fredag har den tredje och sista delen i Milleniumtriologin biopremiär. "Luftslottet som sprängdes". Tro på mitt ord när jag säger att jag kommer sitta bänkad!
För shit vad bra de filmerna är:D får vi se om den lyckas leva upp till mina förväntingar. jag menar, de la ju ribban högt redan efter första filmen. men 2:an lyckades bli bättre.. Inte kan de väl lyckas en tredje gång?

Har haft helkropps massage nu på morgonen:D
Tack Gabbi för en underbar timma:D hihi^^

Nu sitter jag och Fanny i en liten datasal.. för vi har håltimma innan kultur och idéhistorian börjar..

är väl hemma runt 6 idag:S seeeegt!
Men det finns ju de som har det värre:P

vill hitta på nått riktigt skoj!
Igår satt jag och drömde mig bort bland gamla utomlandbilder!
Skulle ju inte sitta fel med en sista minuten nu asså! Nån som är på?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: