editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Skyddat belopp

Kategori: Allmänt

Hallå ute i stugorna.!



Känner ni att Julen börjar närma sig?
på söndag är det första advent. och min lägenhet är full av julpynt som ska sättas upp;)

Har nackspärr typ..
Eller nackverk iaf... Sedan vi Headbangat påä dansen..
En intensiv dag idag igen:)

Jag kom hem. Fick springa in i Duschen. Och snabbt som attan åka upp på stan och möta johan:D
Vi gick i några affärer och sedan Bjöd han på mat^^
Gött..
Tack my bby love!




Skulle även Tanka på mobilen på vägen hem.. Och när jag dratt kortet  och slagit koden och allt så stod det "Köpet Godkänt" men det kom inte ut nå kvitto eller nått:O Och han i kassan sa att det måste blitt nå fel. Och jag sa att "bara det inte dragits på kortet nu, för det stod att köpet blev godkänt" men han sa att det absolut inte hade dragits..

Okej tänkte jag.. och gick därifrån med otankad mobil:/

Jag och johan gick hem te han och kollade på south park, spelade gitarr och sjöng lite och drack julmust^^
Sen gick jag hem. och då kom Mamma och micke på besök:D
vi drack kaffe och åt lussebullar och pepparkakor:D:D
WIIIEE!!
Kollade även min internetbank där det stod att det dragits 2x120 :- på den butiken där jag skulle tanka på mitt kontantkort! GAAAH!

Sen skjutsade dom mig till SF!
För jag kom just hem från att ha vart på "Luftslottet som sprängdes" Den tredje och sista filmen i milleniumtriologin :D
Den var riktigt bra! Verkligen sevärd om man förjer serien!
Men som jag trodde slog den inte varken 1:an eller 2:an.. Men den var bra!
Och GUUD vad jag kommer sakna Lisbeth Salander! *Suck*.. Nu längtar jag med spänning tills de 2 sista filmerna kommer ut på DVD..
Då blir det Millenium Marathon..

Iaf. på hemvägen gick jag förbi den butik där jag försökte tanka på mobilen. Och han i kassan kände som tur var igen mig:) han insåg att det hade blivit nått fel. Och jag försökte tanka på mobilen igen. och det blev likadant:O Så han ringde upp "tango" som jag har och de sa att de hade upphörts och flyttats till conviQ.. :O (Vilken tur att de medelar deras kunder om sådanna saker) . Så nu är jag 360 spänn fattigare . men ska in på Måndag och få tillbaka pengarna:D Så som tur var löser sig allt.. Men jag kommer dessvärre inte kunna ringa till någon:( Konstigt.. Det funkar inte.. men jag kan skicka sms och ta emot samtal.. så Ring på bara;) 


Asså, har jag bäst humor i stan eller?

Sådär ja! nu har jag lyckats mörda er med onödig information från dagen..
nu ska jag faktiskt ta mig en kvällsmacka och krypa ner i sängen..
För imorrn blir det jobba 12-19.
Sen är det Party med Johan och Mica för Håkan som fyller 21 på söndag!
Gött gött! 

Puss och godnatt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: