editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

russinmördare

Kategori: Allmänt

Det var så dammigt här hemma så att till och med dammsugaren var dammig.
Men är det inte så att damm håller borta spindlarna?
Eller var det tvärt om?

isåfall har jag väldigt dåligt med spindlar i min lägenhet. (och tur är väl det).

Jag insåg iaf , när mina kompisar kom hem till mig och ville börja städa, att det kanske var dags att ta tag i skiten:P
Så nu har jag faktiskt vart extremt duktig och gjort det^^

så nu är det rent och snyggt här hemma:D

Igår höll jag på att dö.
Inget märkvärdigt:P
Inga konstigheter alls.
Ni vet när man dricker glögg. Och inte har någon sked att pilla upp russina som sugit sig fast i botten.
Då iaf så är det ju lättast om man vänder lixom muggen uppochned och slår lite i botten så att de lossnar!
Testa inte det.
Russina lixom anföll mig allihopp på en och samma gång och lixom som i en klump satte sig fast i min strupe..
men efter att ha brottats med dem ett tag så tog jag mig oskadd ur situationen.

Så var det med det..

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag åka upp på stan och träffa johanna och gå och prata med min körskola för femtusende gången.
Förstår inte vad det är för slags körskola.
De tar in så många elever att de inte har tid med hälften av dem. :(
men förhoppningsvis så har de tid att prata med mig denhär gången:)

Bjuder på ett klipp från Kvarteret Skatan!



Ha en bra dag, vi hörs igen lite senare!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hahaha sjukt rolig video jag dör :D

    Kul att du har videor oxå:)

    pusss

    2009-11-17 | 17:44:50

Kommentera inlägget här: