editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Lillebror

Kategori: Allmänt

Lite udda kväll.
Med tårar!
Hann precis komma innanför dörren i Fellingsbro innan vi fick åka tebax te Örebor igen.
Min Bror hade haft ont i magen hela dagen.
Och nu blev det akut.
När vi kom fick han gå före alla i kön!
Så sedan halv 8 har han fått träffat 3 läkare.
Och nu ligger han och ska opereras.!
Han grät, jag grät.
Läkarna vet typ inte vad det är.
Men de sa att det var tur att vi åkte in när vi gjorde.
Annars kunde det vara för sent.
För sent för vad?


Uch! jag är så orolig:(
Mamma och jag sitter hemma hos mig nu. vi vätar på att läkarna ska ringa om typ 2 timmar!
Så ska vi och hälsa på Kalle när han vaknat upp!

Min älskade Bror! :(
<3

Kommentarer

  • Helena Larsson säger:

    Tjena johanna det låter värsta drastigaste som om viktor höll på att dö men det gjorde han ju inte som tur var fast nog var det skit jobbigt allt ! Nästan som när du opererade foten då grinade jag på vägen hem för jag blir orolig när ni sövs ner det är det värsta jag vet.För tänk om ni aldrig mer skulle vakna igen .Puss puss lilla gumman

    2009-11-16 | 21:08:31

Kommentera inlägget här: