editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Julfix

Kategori: Allmänt

Känner ni julstämningen?

Har julpyntat och gjort fint. Och lagat Jättegod mat:D

När jag åkte till Skolan så gick Världens sötaste johan ut i Spöregnet enbart för att vinka åt mig när jag åkte förbi med bussen;) HAHA XD
Såg en superbra film idag på religionen.
Och fick reda på att om jag inte Skriver G på Hinduismprovet, så kommer jag troligtvis få IG i Religion. Asså! fan! jag försöker ju verkligen.. jag går på varje lektion och är ambisiös. Men prov är verkligen inte min grej asså:(

Ajja. drog upp på stan sen iaf..
och Gick till trevliga David och hälsade på:D
Fick tillbaka pengarna också! 360 : - :D
Gött!!

nu ska jag bara njuuta av en lugn kväll med massa levande ljus och mys..

Imorgonbitti har jag Prov i Massage.
Det betydel att jag och Evelina ska Ha helkroppsmassage på varandra medan läraren ser på och frågar om massa muskler och grejer.. Kan ingenting:O Så bäst att börja plugga:O
UcH! asså!
Ska väl även hålla min lektion om Bach imorrn... Fan asså!
Jag orkar inte skolan alls längre:(
Vill ha lov! NU, NU, NU!

På tal om kylskåp så bjössar jag på ett klipp från Robins- bara för att Robin Paulsson är typ ASHET!



Puss hejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: