editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

ill

Kategori: Allmänt



Jani. klockan är snart kvart över 3 på natten..
Frågan är vad sjutton jag gör uppe:S
igår efter skolan åkte jag hem till Johan:D
Men vif halv 6 ungefär blev jag så sjukt illamående att jag var tvungen att åka hem.
Kallsvettig och spyfärdig och alldeles yr:S
på vägen hem var jag en millimeter ifrån att krocka med en jävla skåpbil:S
han kom i full fart ochskulle svänga och tog svängen över min körbana:S
shit asså. har aldrig vart så rädd på länge. grät gjorde jag:S
När jag kom hem satte jag på datan för jag skulle göra läxor tänkte jag.
Men jag fick ägna en stund inne på toaletten i tron om att jag skulle spy.
Sen däckade jag i sängen och vaknade pigg och glad nu:O
Shit asså!
ska nog krypa ner i sängen igen..
men drömde en mardröm om skorpingjoner, så länns inte så lockande:P

ajja..
Puss på min Johan;D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: